torstai 27. elokuuta 2009

noniiii salut vaan


taalla ollaan :DD host-aiti yritti saada jo jotai eilisii kuvii koneelle, mut ei nyt kyl onnistunu, myohemmin niita sitten! taa paikka on ihana, tanaa 30 astetta lamminta, ja ollaa tos parin tunnin paasta lahossa kaymaan keskustassa, juliane nayttaa mulla paikkoja ja sit sen mun koulun?
eile oli lentokentalla ihana vastaanottokomitea, ajettii luxemburgista nancyyn puolessatoistatunnissa, ja sit illalla tuli klubin pressa ja sen vaimo, sit mun klubin counselor ja sen vaimo ja lapset, seka mun toisen perheen aiti syomaan ja istumaan iltaa: oli tosi kivaa koska ymmarsin jotai, ja naa ottaa nii hyvi tan mun ranskankielen ns. taidon... jos sanon ees ,erci ranskaks ni ne on jo etta jee hyva :D varmaa paineita tulee sit enemma ku koulut alkaa!
kaupungissa on kuulemma 4 vaihtarii mun lisaksi, mutta oon ainoona yksin siin mun koulussa? apuaaaa:DD
ja sunnuntaina leffaan. kuvia laitan sit heti kun niita otan jne.


:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti