torstai 9. heinäkuuta 2009

STRESSI?


OIKEEST ÖÖ TERVVE SEKOON KOHTA.

Mulla on niiiin paljon hommia rästissä!

Eurooppalainen sairaanhoitokortti? kiva kun rotary muisttutti mua tästä _ei_ vaan essin pitää huolehtii et sara pysyy mukana jutuis? nyt ärsyttääää! : ( luulin et ne vakuutusjutut kattaa kaiken.

Mut nyt on rästissä toistaseks ainaki NÄMÄ:

-Perheeseen yhteyttä ottaminen ( tosin teen sen tänään illalla )

-no huoh sit se eurooppalainen sairaanhoitokortti

-kelalle se ilmotus etten oo tääl ens vuon?

-pitäs ilmottaa mille niist rotaryn retkistä meen ja pitää muuteki vissii lähettää ne guarantee formit taas takas

-pinssei pitäs tehä

-käyntikortit pitäs tehä



.. nää ei lopu koskaan????

2 kommenttia:

  1. Eikai noita Guarantee formeja nyt takas lähetetä? Höpsistä, ne jää sulle! Viet ne sit mukana Ranskaan ihan kaiken varalta.

    Kelalle voi tehä muuttoilmotuksen, mut aikasintaan 1kk ennen lähtöö (mä yritin jo, ei onnistunu).

    Sit en oo varma tosta sairaanhoitokortista, että onko meillä ees "oikeutta" siihen. Mulla on se kortti, mut jos on kauan pois suomesta ni sitä ei saa käyttää. Se pitäis kysyä kelalta samalla erikseen. Mut et periaattees mun mielestä ton vakuutuksen pitäis kattaa kaikki. Se sairaanhoitokortti vaan on semmonen et jos sä telot ittes missä vaan EU:ssa (vai euroopassa?) saat terveydenhoitoa kuten sen maan kansalaiset...

    VastaaPoista
  2. Hei toi eurooppalainen sairaanhoitokortti on tosi easy hommaa, hommasin sellasen kesäl, saapu alle viikos :D eiku vaa käppäilet kelaan sisää.

    VastaaPoista