sunnuntai 28. kesäkuuta 2009

Viva la finlande !

Saavuin eilen 6 maissa takaisin espooseen, olin viikon kreetalla. Voi että tulee iha hirvee ikävä ku nyt puhun siitä matkasta, tutustuin niiin ihaniin ihmiiin siellä että voi ei. Jos internettiä ei olis ni kuolisin ikävään! :( Tää on kauheeta. Miten mun käy, kun kerran viikossa kiinnyn ihmisiin näin kovin, niin entäs kun lähden vuodeksi pois? Miten vaikeeta mun paluu tulee sieltä olemaan??!


Mun Rotary takki on tullu lappeenrantaan, äiti hakee sen kuulemma postista.Pelottaa vaan kun kaikki on sanonu et niil o tullu iha eri kokoset takit postissa ku mitä ne tilas, et mitäs jos sielt tulee joku tajuton teltta :( Ku just aattelin et ei se takki ookka nii paha !!!

Ja pitäs tilata lentolippu Luxenburgii. En vaan saa aikaseks, en oikee tiiä et pitäskö se vaa nyt röyhkeest varata se lentolippu vai pitäskö ää en tiiä mitä tehdä! Pitääks mun ottaa meno-paluu lippu vai häh? Mitä teen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti