torstai 11. kesäkuuta 2009

alle 90 päivää ni se on menoa!

Elikkäs, päätin perustaa sitten blogin tänne, lähinnä mun tulevaa elokuun lopulla alkavaa vaihto-oppilasvuotta varten, mut halusinki sit alottaa tän kirjottamisen nyt aikasemmin jo, kirjotella vähä fiiliksistä enne lähtöä ja muuta mitä nyt elämään sattuu kuulumaan. :)
Oon siis lähössä vaihto-oppilaaksi elokuusta 2009 kesäkuuhun 2010 kaupunkiin nimeltä NANCY joka sijaitsee Lorrainen maakunnassa RANKSASSA.
Tässä on nyt tämmöne kuva minkä löysin siit kaupungista : ( google pelastaa:D:D)


Se kaupunki on kuulemma tosi historiallinen, hirveesti vanhoja rakennuksia ja museoita ja sellasta ! Sain tietää mun koulunkin, se on jonkinlainen peruslukio missä on ilmeisesti yleisest enemmänki ollu vaihtareita koska siel on vaihtareille oma opo ja kaikkee. siel koulus on 600 tyttöö ja vaa 300 poikaa ! huh! Noh, mut se nyt siitä aiheesta.

Oon tällä hetkellä mun isän luona Espoossa, Essi oli mun seurana tääl eile, shoppailtiin Hesassa ja...datailtii!

Ostin IHANAT aurinkolasit gina tricotista, sellaset mis on hopeiset kehykset, sit ostin sellasen björn borgin turkoosin "rantakassin" ja mangosta siniset shortsit. Hyötyreissu, rahat vaan loppu kesken, AS ALWAYS!

ps. loverini on nyt: PARAMORE-BRIGHTER



1 kommentti:

  1. Heii sori joo random mt kävin tuol kaupungis tänä kesän ja joo, se oli aika kiva <3 tai no aimaki siel oli mäkki :-------D mut hei onnee matkalle ! yhyy, oon kateelline sulle

    VastaaPoista