sunnuntai 24. tammikuuta 2010

joulu+kaikki sen jalkeinen hassakka

Nyt on joulun jalkeen mennyt aika niin nopeasti ja mulla ei oo minkaanlaista energiaa koneella istuessa kirjottaa tata blogia niin etta on sitten aika pitka aika taas viime postauksesta.

Elikkas: joulun vietin viela famille Henryn kanssa, aattona syotiin ostereita ja hanhenmaksaa (EN VOI SIETAA SITA HYI) ja jaettiin lahjoja ja kaikkee kivaa, koko suku oli siis meidan luona syomassa. Mun yllatykseksi olivat leiponeet mulle kakunkin ja jouluaatto yona sain sitten bonne anniversaire toivotukset ja sain puhaltaa kynttilat kakusta vaikka mun synttarithan olikin 26 paiva vasta!
Mun synttareita juhlin Charlotten isoveljen synttarijuhlissa 26 paiva. Silla oli synttarit 27 paiva ja kun kuuli etta mulla synttarit ja ei suunnitelmia ni kutsu sitten messiin. Oli tosi kivvaaa! Mutta kun hsot aiti tuli illalla hakemaan sainkin sitten kuulla etta vaihan seuraavana paivana perhetta, vaikka tarkotuksena oli vaihtaa vasta parin paivan paasta. NOH, ei muutakun pakkaalaan..

Perhe sitten vaihtu; oli tosi haikeeta kylla mutta yllattavan nopeasti paasin asettumaan tahan uuteen perheeseen. Perhe on kotoisin ALgeriasta, asuneet 10 vuotta Ranskassa, ja siis puhuvat kotona ranskaa.. no joskus kuulen ku host aiti puhuu arabiaa sekasi ranskan kaa hehehe

Ja siis nytten ei ole koulua mulla neljaan paivaan, kun meilla on koulussa nytten bac blanc eli vahan niinkun ylioopialsharjotuskokeet, ja itse en niita kokeita tee ja kun ei ole normaaleja tunteja niin en siis mene kouluun.. kelpaa!!

Nyt taa viikonloppu siis: olin perjantaina Valentinen luona Charlotten kanssa viettamassa tyttojen iltaa mm katsomalla FRIENDS-sarjaa DVD-boksilta, syotiin pizzaa, muita herkkuja, katottiin Aladdinia ja ennustettiin Tarot-korteista. Lauantaina oli lahto vaihtareiden kanssa Gérardmeriin jossa tarkoitus siis menna laskettelemaan; no siellahan ne muut laski: itse kun en voinut. Tanaan tulin pois, ja aamulla oltiin siis viela siela gerardmerissa niin 3 tuntia kavelemassa lumikengilla.. aluksi tympi mut kylha se iha kivaa oliki haha! Nyt on taas pitka aika ennen kun nakee vaihtareita taas:( Keskiviikkona kylla tulee kaikki tytot Metzista ja Thionvillesta kaymaan jee!

1 kommentti:

  1. mitää ?! vaihdoit perhettä? miks ?
    kai oot viel nancyn alueel ?

    VastaaPoista